poniedziałek, 16 lipca 2012

Yo yo ludziska!
Tak sobie pomyślałam, że w pierwszym poście wypadałoby napisać o czym z grubsza będzię blog.Więc! UWAGA ZASKOK będzie o *fanfary* mandze i anime, znaczy się głównie o tym bo znając mnie pewnie będę też pisała o rzeczach o troszkę innej tamatyce, ale mam nadzieje, że nie będę bardzo odbiegać od głównego tematu.
Tak konkretniej. Będę pisała moje opinie o różnych anime, rzadziej o mangach, wstawiała różne obrazki, może wrzuce kilka zdjęć moich rysunków (nie są one dziełami sztuki, ale co tam), postaram się też szukać jakiś ciekawostek itd.

Od razu mówie, że osoby kompletnie nie onteresujące się tematem i nie mające zamiaru się nim interesować, wchodzące tu tylko dla hejtu mogą wyjść.Tam na górze koło zakładki jest taki "x" starczy kliknąć i już.

Jednak miło mi będzię jeśli dzięki mojemu blogowi kilku nowicjuszy "tego świata" poczuje się pewniej w temacie.

Jestem otwarta na komentarze. Jeśli macie jakieś pomysły o czym mogłabym napisać, albo co zmienić bardzo proszę o propozycje ;)

P.S. Przepraszam jeśli gdzieś tam na górze pojawią się błędy, ale słownik w przeglądarce mam ustawiony na angielski, więc wszystko  mam podkreślone..

4 komentarze:

  1. Cześć Panda, mam dla Ciebie chyba niezły pomysł. Jak pewnie wiesz, w internecie jest sporo stron, na których można oglądać anime za darmo[lub czytać mange]. Mogłabyś wstawiać co jakiś czas aktualności z jednej wybranej strony - np pisałabyś że pojawiła się jakaś tam nowa seria, czy może nowy odcinek albo kij tam wie co :P Mam nadzieje, że pomogłam
    Do zobaczenia, Martucha :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapitalny pomysł o: Trochę skomplikowany, ale naprawde fajny. Postaram się robić coś takiego raz w tygodniu.Pewnie w pt. żeby ludzie czekający na dane serie wiedzieli, że już są i mogli oglądać w weekend ^^

      Usuń
    2. Plus jak chcesz moge ci wysłać pare zdjęć moich rysunków(zauważyłam, że wstawiasz swoje, to mozesz zrobić wogóle jakiś post gdzie bedziesz dodawać rysunki od osób śledzących bloga :P) :P W większości są to postacie z naruto, ale kiedyś moze dojdą nowe :]

      Usuń
    3. Jasne :D Dawaj. Chciałam zrobić coś takiego jak się zbierze trochę więcej osób, ale im szybciej tym lepiej:D Aż wstawie posta o tym to może ktoś jeszcze się skusi (ach te marzenia *-*)

      Usuń