środa, 18 lipca 2012

Wykażcie się kreatywnością

Wygląda na to, że ktoś tu jednak zagląda. Powoli bo powoli, ale licznik wyświetleń pnie się ku górzę co Pande niebywale cieszy ^^

Taka akcja. Wysyłacie do mnie swoje rysunki(jeśli rysujecie), albo rysunki znajomych, albo mągą być nawet  waszego kota jeśli wykazuje on jako takie zdolności artystyczne. Właściwie to nie muszą być rysunki. Mogą to być dowolne prace na dowolny temat.( Nawet opowiadania,fanfiki itd.). Wyślijcie je na mojego maila--> fikumikupanda@gmail.com  W temacie wpiszcie pseudonim lub imię, żebym mogła podpisać czyje to prace.


Będę robiła coś takiego co jakiś czas więc nie ma spiny, ale odrazu uprzedzam, że jeśli treść w jakiś sposób(wulgarność, lub poprostu nie przypadnie mi do gustu) mi się nie spodoba to nie wstawiam.

:3

3 komentarze:

  1. Dostałaś mojego maila? tego z rysunkami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostałam, ale nie wstawiam jeszcze,bo czekam na jeszcze jedną osobę,która się zadeklarowała c;

      Usuń
    2. Yay :D nie mogę sie doczekać :P

      Usuń