niedziela, 21 października 2012

Wiem, że już dzisiaj pisałam, ale zaraz po tym jak wstawiłam pierwszego posta wpadłam na pomysł, który w  ogóle nie jest związany z pierwszym potem więc dlatego nie edytowałam starego:)

Sprawa wygląda tak: Pisałam wcześniej o anime itd. itp. Jednak sklecenie jako takiej w miare długiej i treściwiej wypowiedzi trochę trwa, bo język pisany jednak różni się od mówionego. Zastanawiam się czy może chcielibyście, żeby niektóre " Kategorie" np. recenzje pojawiały się w postaci filmików na youtubie (byłyby tu wstawiane) zamiast formy pisanej?

Byłoby to w pewnych aspektach wydaje mi się wygodniejsze dla was. Dla tego proszę was o opinie. Naprawdę wasza opinia jest dla mnie ważna. Piszcie co sądzicie o tym pomyśle w komentarzach, albo na maila--> fikumikupanda@gmail.com


1 komentarz:

  1. Mogło by to być całkiem ciekawe, plus moze udałoby Ci się znaleźć nowych widzów/czytelników na jutubie :P

    OdpowiedzUsuń