sobota, 27 października 2012

Sword Art Online

Zaczęłam właśnie oglądać SAO. Przyznaję się od razu, że myślałam o obejrzeniu tego anime od dłuższego czasu, ale jakoś nie byłam w stanie się zmobilizować. Cały czas miałam przeczucie, że będzie to dosyć tandetna historia, jakoś nie mogłam znaleźć nic co by mnie do niego przyciągnęło.

No ale dzisiaj siedziałam i niestety konieczność zmusiła mnie to zdefragmentowania dysku, więc wiadomo.. komputer na dłuższy czas w pewien sposób ograniczony. Przypomniałam sobie wtedy jak wielkie braki w oglądaniu sobie narobiłam i zaczęłam przeglądać losowe tytuły i znów trafiłam na SAO.

Jak na razie obejrzałam pierwszy odcinek, wiem że jest to za mało na ocene całego anime, ale muszę przyznać, że początek bardzo miło mnie zaskoczył. Akcja się nie ciągnie, dwudziesto minutowy odcinek w czasie oglądania wydaje się o wiele krótszy i w pewien sposób przyciąga. Jak na razie nie było przedstawionych zbyt dużo postaci. Cała akcja skupiała się właściwie na dwóch graczach, co bardzo ułatwia odbiór.

No na razie to tyle, jak skończe oglądać obiecuje napisać coś więcej. Słowo harcerza ;)

ciao :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz