sobota, 24 listopada 2012

Black Rock Shooter

Teraz przez kilka dni byłam chora, co dało mi okazje do nadrobienia kilku braków w anime. Jedną z dwóch serii, które obejrzałam było właśnie Black Rock Shooter. Na prawde trudno piszę się o tym anime, jednam mimo wszystko pomyślałam, że musze wstawić o nim chociaż kilka słów.

Wydaje mi się, że jest to jedno z tego rodzaju anime które można albo kochać albo nienawidzić. Ja je pokochałam. Jest ono bardzo skomplikowane, przez właściwie wszystkie odcinki nie do końca wiadomo o co chodzi ( przez kilka pierwszych nie wiadomo w ogóle). Jednak po jego obejrzeniu człowiek czuje, że jest ono w jakiś sposób prawdziwe, być może nawet identyfikuje się z którymś z bohaterów. Akcja dzieje się między światem realnym a.. no właśnie.. moim zdaniem podświadomością. Nie mam pojęcia co więcej mogę napisać o tym anime, oprócz tego że na prawdę je polecam i uważam, że jest genialne. Kreska ładna, przyjemnie się na nią patrzy, postacie nie banalne, cały czas coś się dzieje, widz non stop zastanawia się o co właściwie chodzi. Szczerze mówie, że POKOCHAŁAM to anime. Mimo wszystko jest ono trudne do opisania. Tak więc jedyne co wam powiem to : POWINNIŚCIE JE OBEJRZEĆ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz